music

wtorek, 8 marca 2016

Notka Informacyjna

Nie było mnie tu miesiąc, kto by pomyślał? Czuję się jakby nie było mnie tu znacznie dłużej!
Może niektórzy wiedzą o moim blogu Dramione: We keep this love (trzymajcie kciuki by akcja trwała tak długo jak zaplanowałam) tak czy siak, zapraszam. Gdyby ktoś również był zainteresowany mam Wattpada. Nigdy nie pomyślałabym, że moja działalność w internecie tak się rozwinie. Dziękuję wam za te 2,5k wyświetleń, jesteście cudowni.
Teraz do czytelniczek!
Kochane aniołki dziś nasz dzień życzę Wam mnóstwo zdrowia, miłości, nie kończących się książek!
Wszystkiego o czym sobie marzycie.


2 komentarze:

  1. Piszę z Konstruktywnej Krytyki Blogów. NIestety stażysta Zaphord, który miał ocenić to opowiadanie, nie odzywa się, a więc Twój blog trafił do Wk. może tam zostać, ale możesz też przenieść go do kolejki którejś oceniającej (o ile jej kolejka jest otwarta, a tematyka bloga zgadza się z preferencjami danej osoby). Przepraszam za kłopot i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, piszę z KKB. Proszę o informację czy nadal ejstes zainteresowana oceną? Jęśli tak, to czy chcesz otrzymać ocenę długiego opowiadania, również miniaturek?
    PS Nie widzę na blogu linku do ocenialni.
    Prosze o odpowiedź na konstruktywna-krytyka-blogow.blogspot.com w Pytaniach

    OdpowiedzUsuń